Årets svenska album nr.1

The Hives-The Black&White album

Jag blev totalt golvad av den här plattan när den kom i höstas. Måste säga att jag inte trodde den skulle vara så bra eftersom jag tycker att de tidigare albumen är ganska svajiga. Några riktigt bra låtar, men också ganska många som man hoppar över. Det här albumet är mycket jämnare, det finns två som jag inte gillar, Giddy up och den andra som jag tjatar om så fort jag sett eller hört Hives. Resten av plattan är en ren njutning. The Hives har allt, attityden, låtarna och scenshowen. De förtjänar att slå rejält.

Bästa spår:You dress up for armageddon, Tick, tick, boom, Try it again och Return the favour

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0