Champions league

Tisdagkväll och årets tvkrock hemma i vår familj. Flickvännen ska absolut se Desperate Housewives ikväll så jag får åka iväg till en kompis för att se CL. Lika bra det. Här är mitt tips för vilka som går vidare. Gruppsegraren överst.

Grupp A
Liverpool
Marseille

Grupp B
Valencia
Chelsea

Grupp C
Real Madrid
Lazio (Varning för Bremen)

Grupp D
Milan
Benfica (Varning för Sjaktar Donetsk)

Grupp E
Barcelona
Lyon

Grupp F
Manchester United
Roma

Grupp G
Inter
CSKA Moskva

Grupp H
Sevilla
Arsenal


Kommentarer
Postat av: Robert P

Visst oddsar jag en del. Hellre än bra för det mesta för all del. Men ändå.
Jag tror ungefär som du i CL bortsett från att jag inte alls blivit imponerad av Marseille hittills under säsongen. Det är en jäkla tur för dom att dom har dom har Porto och Besiktas att tampas med. Men känslan är ändå att Porto kan ta andraplatsen.
I Reals grupp tror jag nästan mer på Olympiakos än Bremen. Olympiakos kan, om man skärper till det klassiska usla bortaspelet greker alltid sysslar med, kan hota Lazio.
Sen kan nog kanske Fener ta CSKA:s plats. Men CSKA är nog rätt inspirerade att greja sig vidare och åtminstone ha chansen att nå finalen på hemmaplan.

2007-09-18 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0