Loser

En kompis ringde till mig i morse. Han ville slå vad. Betsson har en drive nu där man får 25kr att spela för. Den som har mest pengar lördag kl.14 vinner(har båda 0kr vinner den som klarat sig längst). Förloraren bjuder på krogen lördagkväll. Det lät kul tyckte jag(dessutom brukar jag vara mycket mer lyckosam när det gäller odds än min kompis.
Jag tänkte att jag måste få ett mentalt övertag direkt så jag satsade mina 25kr på 6 "säkra" matcher. Västerås vann, Inter vann, Bofors vann, Roma vann, Ljungskile vann men...Malmö!! De ledde med 3-2 till klockan stod på 59.59, då får Växjö in ett slumpskott tydligen.Jag är alltså redan rökt, blir till att slanta upp nästa lördag.

1 jävla sekund!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Rolig idé, den ska jag sno.

2007-09-18 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0