Zlatan

Jag fick boken Zlatan är Zlatan av min svärfar i födelsedagspresent i somras och blev glad eftersom jag hade läst mycket bra om boken. Jag blev dock väldigt besviken när jag läste den, kom på mig själv flera gånger att jag blev uppretad av delar av innehållet. Värst var alla kommentarer av Ralf Edström, han var rent löjligt negativ hela tiden. Allra värst var när han sa att Zlatan på sikt är skadlig för svensk fotboll eftersom han gör att dagens barn och ungdomar hellre dribblar än passar. På tal om dribblingar...




Kommentarer
Postat av: Dalle

Ja, vad ska man säga? Är så jävla less på Edström när man hör honom kommentera landslaget så jag blir inte ett dugg förvånad. Kul blogg förresten.

2007-09-13 @ 23:05:52
Postat av: Sista resan

HAr inte så mycket att säga om Edström, men Zlatan. Vilken kille!

2007-09-14 @ 11:25:32
URL: http://sistaresan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0