Veckans underhållning

Den här veckan ser riktigt rolig ut. Ikväll är det premiär för Dexter på TV6, får se om serien motsvarar mina förväntningar.

På onsdag släpper Lars Winnerbäck sitt nya album Daugava. Hörde några låtar från albumet på radio och de låter ganska exakt som jag förväntat mig(alltså riktigt bra).Här kan du lyssna på en av låtarna på albumet. 

Samma dag kommer även Pearl Jam dvdn Immagine in Cornice som jag skrivit om tidigare, kommer också bli en riktig höjdare.

På onsdagkväll har hela Sverige chans att njuta av VIK hockey då deras bortamatch mot Växjö sänds på TV4sport. Det blev seger igår igen och VIK har inlett serien med tre raka segrar och ligger tvåa i tabellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0