VIKpremiären

Tittade på tvinslaget på VIKs hemsida. Kedjeformationerna ser kanske lite annorlunda ut än vad jag hade trott.

1:a Loppan-Backlund-Julle
2:a Olsson-A.Nordfeldt-H.Nordfeldt
3:e Hedman-Olheden-Holmgren
4:e Sunna-Meijer-Nilsson

Jag hade nog gissat att Henrik Nordfeldt skulle spelat center i 2:a med Olsson och Meijer på kanterna. Nu spelar alltså istället Meijer center i 4:e. Hur som helst ser det ut som tre kedjor som kan producera ganska många poäng och en som kan se till att det är jäkligt tufft att möta VIK. Ska bli kul att se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Janne

Fan vad roligt att det äntligen är premiär. Jag tror på vinst med 6-2 ikväll. ta det som ett säkert tips:)

2007-09-16 @ 10:33:40
Postat av: Sebbe

Jag tror det blir tuffare. 3-2 eller möjligtvis 4-2 i öppen kasse.

2007-09-16 @ 10:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0