Dagens låt 10/10



Radiohead var mitt favoritband en gång i tiden. Jag rankar fortfarande The bends som ett av 90talets bästa album. Det är dock väldigt länge sedan jag lyssnade på Radiohead, säkert 4-5år sedan. Ikväll satt jag och slökollade på den utmärkta kanalen MTV2 och de hade en special med Radiohead med anledning av att de släpper sitt nya album In Rainbows idag. Albumet kan man köpa via deras hemsida och man väljer själv hur mycket man betalar! Vilken briljant idé! Jag blev faktiskt sugen på att höra mer Radiohead, tror inte jag orkar med nya plattan, men jag ska definitivt ta fram The bends igen.

Radiohead-Fake plastic trees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0