Konserter

Jag var och hämtade ut biljetterna till Melodifestivalen idag. När jag ändå var där passade jag på att köpa lite konsertbiljetter till mig själv också. Jag hade ett presentkort som inte blivit utnyttjat så det fick bli tre konserter.

Först ut är Moneybrother på torsdag. M levererar alltid live, alltid sevärt. Synd bara att den inte kan få till ett riktigt album också. Läste en intervju med Wendin idag där han beskriver sin musik som gubbrock med damp.

En vecka senare är det dags för Sahara Hotnights. Jag gillar Hotnights men är mest nyfiken på förbandet Hästpojken. Jag har bara hört en låt, Shane MacGowan, men den är ju lysande. Bad Cash quartet var bra, så Hästpojken borde ju vara helt ok också.

Sist men inte minst köpte jag också biljett till Lars Winnerbäck som kommer hit om ungefär en månad. Det blir debut för mig när det gäller Winnerbäck, har aldrig sett honom live.

Konserter lättar alltid upp i höstrusket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0