Årets omslag? ja!Årets album? ja, mycket möjligt!

image2

Det här är det absolut bästa omslag jag sett i år. Har äntligen lyssnat på albumet nu och jag gillar det starkt. Höjdarna på skivan är precis hur bra som helst. Jag kan inte sluta lyssna på plattan. Sämst är Pharellsamarbetet T.H.E.H.I.V.E.S och Giddy up, annars låter det oväntat bra. Det här är överlägset det bästa de gjort hittills. Fan va kul! Det här var precis vad jag hoppats på+ en hel busslast till. Nu måste jag se till att gå på en konsert med dem också.

Höstens album helt klart

Bästa spår: Return the favour, Try it again, Well allright och You dress up for armageddon

Kommentarer
Postat av: Sista resan

Ja, fan om det inte är årets platta. Jag gillar nästan varenda låt, fast visst - "Giddy Up" är lite seg. Fast T.H.E.H.I.V.E.S tycker jag är helskön, och "Puppet On A String" - ger lite variation. Det känns som om den här plattan kommer att låta bra även om ett par år!

2007-10-19 @ 18:54:50
URL: http://sistaresan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0